🛍️ Bestellingen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden je bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van betaling.
Je ontvangt een e-mail zodra je pakketje onderweg is.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Ja, zolang je bestelling nog niet is verzonden.

Stuur ons zo snel mogelijk een mail via info@shopdebeaute.be.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Controleer zeker je spam- of ongewenste map.
Voeg ons e-mailadres toe aan je contacten om dit in de toekomst te vermijden.

💳 Betalingen

Welke betaalmethodes zijn beschikbaar?

Je kan betalen met:

  • Bancontact

  • Visa / Mastercard

  • PayPal

Is betalen via jullie webshop veilig?

Ja, al onze betalingen verlopen via beveiligde SSL-verbindingen en betrouwbare betaalproviders.

🚚 Verzending & Levering

Wat zijn de verzendkosten?

  • België: vanaf €6,75
  • Nederland: vanaf €8,95

  • Frankrijk: vanaf €12,95

  • Duitsland: vanaf €8,95

  • Spanje: vanaf €10,95

  • Portugal: vanaf €15,95

  • Italië: vanaf €13,95

  • Oostenrijk: vanaf €13,95

  • Denemarken: vanaf €13,95

  • Zweden: vanaf €20,95

  • Tsjechië: vanaf €13,95

  • Polen: vanaf €13,95

       Gratis verzending vanaf €75 (BE/NL/DE) / €85 (FR)
       Voor meer info neem contact op

Hoelang duurt de levering?

België: 1–2 werkdagen
Nederland: 2–3 werkdagen
Internationaal: afhankelijk van het land, meestal 5–7 werkdagen

Afhankelijk van onze transport diensten

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, je ontvangt een trackingcode zodra je bestelling verzonden is.

kan kan hier ook je bestelling volgen met de Track & Trace

🔄 Retour & Terugbetaling

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je hebt 14 dagen bedenktijd.
Producten dienen ongeopend en in originele staat te zijn.

Hoe werkt terugbetaling?

Zodra we je retour ontvangen hebben en goedgekeurd is, wordt het bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort via dezelfde betaalmethode.

Zijn alle producten retourneerbaar?

Nee, om hygiënische redenen zijn geopende/verzegelde beautyproducten uitgesloten van retour.

Moet ik retourkosten betalen als ik iets wil terugsturen?

Ja, als je een artikel wilt retourneren, zijn de retourkosten voor eigen rekening. We vragen je om het product goed te verpakken en een traceerbare verzendmethode te gebruiken, zodat het veilig bij ons aankomt.

Let op: indien het product beschadigd, fout geleverd of defect is, neem dan eerst contact met ons op via e-mail zodat we dit kunnen oplossen.

📦 Productinformatie

Zijn jullie producten vegan / cruelty-free?

Veel van onze merken zijn dierproefvrij en/of vegan!

Voor extra info klik hier

Wat als een product niet op voorraad is?

Je kan ons contacteren via mail of het contactformulier voor een restock-datum.
In veel gevallen kunnen we het snel opnieuw leveren.

Je kan bij elk uitverkocht product je e-mailadres na laten zodat je automatisch een bericht krijgt wanneer het product weer op voorraad is.

📧 Contact & Klantendienst

Hoe kan ik jullie bereiken?

Via e-mail: info@shopdebeaute.be
Telefoon: +32 (0) 478 20 53 97
Of via het contactformulier op de Contactpagina

Wanneer krijg ik antwoord op mijn vraag?

Binnen 1 à 2 werkdagen.
Gelieve geen dubbele aanvraag in te sturen, dit vertraagt het proces. Check ook zeker je spamfolder voor ons antwoord.